Banana bread trochu jinak

Ahoj, 
už dlouho jsem sem nenapsala žádný recept. Bohužel jsem přes léto neměla moc čas, jelikož jsem byla většinou na brigádě. Teď jsem byla 3 týdny doma, protože jsem byla nemocná, takže jsem měla času víc než dost, a protože mě honila mlsná, tak jsem se rozhodla upéct banánový chléb. 
A v čem je jiný? Za prvé má jiný tvar a za druhé jsem poupravila složení mého klasického receptu. 

Ingredience:

→ 3 větší banány
→ 1PL rostlinného oleje
→ 200 ml mléka
→ 140g celozrnné žitné mouky
→ 85g hladké mouky
→ 1ČL kypřícího prášku
→ 1PL perníkového koření
→ 1 vejce
→ špetka soli
→ 2 PL třtinového cukru

Postup:
Troubu si rozehřejeme na 200℃. Nejprve si v míse rozmačkáme vidličkou banány, poté přidáme olej, kypřící prášek, perníkové koření, vejce, sůl, cukr, mouku a mléko. Vše důkladně smícháme v těsto, které nebude ani řídké ani husté. Pečící mísu vymažeme máslem nebo kokosovým olejem a vysypeme hladkou moukou. Těsto vlijeme do pečící mísy a pečeme při 180℃ cca 35-45 minut. 



Komentáře

Oblíbené příspěvky