Moje oblíbené snídaně

Snídaně je základ, jak se říká. A pokud se snažíte zhubnout nebo žijete zdravě, bez snídaně prostě nedáte ani ránu. A pokud jste jako já, tak si plánujete co si daný den dáte na snídani. Občas jsou ale ty dny, kdy nic nestíháte nebo nemáte chuť si dělat "spešl" snídani, a tak jsem se rozhodla vám ukázat, co snídám běžně já.

Na 1. snídani budeme potřebovat:
→ bílý jogurt
→ granola
→ čerstvé ovoce
→ ořechy


Na 2. snídani budeme potřebovat:
→ celozrnný chléb (já použila večerní chléb od Penam)
→ smooth arašídové máslo
→ banán
→ borůvky

Chléb namažeme arašídovým máslem a ozdobíme ovocem.


Na 3. snídani budeme potřebovat:
→ 125ml mléko
→ špetka soli
→ 25g ovesné vločky
→ sirup/med
→ čerstvé ovoce

Do hrnce vylijeme mléko a nasypeme ovesné vločky. Při občasném míchání přivedeme k varu. Vaříme dokud nám vločky nezměknou a ze směsi se nestane kaše. Hotovou kaši ozdobíme ovocem.


Komentáře

Oblíbené příspěvky