KAKAOVÉ CUPCAKES

Ahooj! ✋

Před nedávnem jsem si koupila v Lidlu krásné silikonové formičky, v pastelových barvách, na muffiny/cupcakes. 
Hned ten den jsem se rozhodla, že rovnou vyzkouším nějaké upéct, a tak jsem vymyslela zdravější verzi a byly výborné! 🍰
Fotky jsem pak přidala na moje dva ig účty a byly na ně fajn ohlasy. Pár z Vás chtělo recept, tak tady je! 👇 
Budu ráda, když recept vyzkoušíte a dáte mi vědět jaké byly.😊

Ingredience na těsto:

→ 240 g pohankové mouky
→ 2 vejce
→ 250 g tvarohu ve vaničce
→ 1 banán
→ podle potřeby mléko, já jsem použila cca 80ml kokosového
→ 3 Pl holandského kakaa
→ 2 Čl prášku do pečiva
→ 1 Pl kokosového oleje

Ingredience na krém:

→ 250 g tvarohu ve vaničce
→ 3 Pl strouhaného kokosu
→ 2 Pl kokosového sirupu  
→ čerstvé ovoce 

Postup:

1) Troubu předehřejeme na 180℃. 

2) Ve větší míse rozmačkáme pomocí vidličky větší banán. Poté k němu přidáme mouku, vejce, tvaroh, kakao, prášek do pečiva, kokosový olej. Z těchto ingrediencí vytvoříme těsto. pokud je moc husté, zředíme si ho mlékem. Těsto pečlivě promícháme a vylijeme ho do připravených formiček.

3) Pečeme při 180℃ cca 20-30 minut.

4) Mezitím co se nám muffiny/cupcakes budou péct, si připravíme krém. Tvaroh smícháme s kokosem a kokosovým sirupem. Směs důkladně promícháme a dáme vychladit do lednice.

5) Upečené muffiny/cupcakes necháme vychladnout. 

6) Na vychladlé muffiny/cupcakes s pomocí zdobičky nebo klasického pytlíku naneseme tvarohový krém. Ozdobíme čerstvým ovocem a je hotovo.








Komentáře

Oblíbené příspěvky