Cookies🍪

Ahoj,

po opravdu dlouhé době přidávám recept.
Myslím, že každého z nás občas přepadne chuť na sladké, a proto jsem se rozhodla vytvořit nějaké sladké sušenky bez přidaného cukru.

Pokud se rozhodnete tento recept vyzkoušet a používáte Instagram, nezapomeňte mě označit. Můj nick - Healthyveruu.😊

Ingredience:

→ 1 hrnek ovesných vloček
→ 1 hrnek čirokové hladké mouky nebo jakékoliv jiné
→ 2 vejce
→ 1 menší strouhané jablko
→ 4 lžíce sirupu (použila jsem agávový)
→ menší sáček mandlí
→ skořice
→ voda dle potřeby


Postup:

Postup je opravdu jednoduchý. Vše smíchejte dohromady. Musí vzniknout lepkavé těsto, proto přidejte vodu dle potřeby.
Pečte cca 10-15 minut na 180०C.
Já jsem na polovinu sušenek nasypala mořskou sůl, abych sušenky trochu ozvláštnila a nebylo to vůbec špatné! 👍


Komentáře

Oblíbené příspěvky