Recenze: EnergyUp

Ahoj!✋ 
Zhruba před 14ti dny jsem vyhrála v jedné instagramové soutěži možnost vyzkoušet čistě přírodní povzbuzovač energie. Co si budeme nalhávat, já, člověk s problémy se spánkem a energií, jsem byla nadšená. Jmenuje se EnergyUp. Skládá se z Guarany a Coly nitidy. Obsahuje 30 kapslí. Denně se berou 2 tabletky.
Tento povzbuzovač by se měl brát nejméně 15 dní. Tabletky by měly povzbuzovat energii, oddalovat únavu a zlepšovat vitalitu.
Tak a teď moje zkušenost. 
Já jsem EnergyUp bohužel nedobrala. Zřejmě má moje tělo problém s kofeinem nebo složením. Asi po 2 dnech testování jsem měla takové zvláštní pocity v těle. Nevím jak to popsat, ale bylo to takové chvění. Klepala jsem se, měla jsem návaly horka a celkově mi bylo zle od žaludku, takže bylo jasné, že další tabletku už si asi nevezmu. Další den, když jsem si tabletky nevzala, bylo opět vše v pořádku. 
Asi po týdnu jsem si zkusila vzít další tabletky a ten zvláštní pocit v těle se ukázal znovu. 
Takže moje hodnocení je takové neutrální. Někomu to může fungovat skvěle, mně osobně tabletky nedělaly vůbec dobře a navíc jsem byla spíše unavená, než že bych byla plná energie. 
Máte s těmito tabletkami nějaké zkušenosti?😊





Komentáře

  1. Já si v tomto ohledu nemůžu vynachválit guaranu :) Koupila jsem si ji před pár lety, když jsem to měla náročnější jak doma, tak i v práci a neskutečně mi pomohla. Když vím, že mě čeká stresující období, například před Vánoci, tak ji vždycky nasadím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky