Tiramisu

Ahoj, 
ráda bych se s Vámi podělila o můj další receptík. Včerejší den si zasloužil nějakou sladkou tečku. Přemýšlela jsem, co zase vytvořím. Přiznám se, že vyloženě péct se mi nechtělo, takže nepečený dezert to jistil. Moje mladší sestry mají rády tiramisu, takže volba byla jasná. Chtěla jsem udělat hodně "healthy" tiramisu, ale sehnat celozrnné cukrářské piškoty je v našem nejbližším městě opravdu nadlidský výkon. Tiramisu tedy není úplně nejzdravější, ale úplně nezdravé také ne. A co vy, máte rádi tiramisu?

Ingredience:

→ 400g mascarpone
→ 400g polotučný tvaroh
→ 2 Pl třtinový cukr
→ 200g cukrářské piškoty
→ rozpustná káva
→ kakao

Postup:

Dno dortové formy vyložíme alobalem. Do menší misky si připravíme silnou rozpustnou kávu, do které hezky ze všech stran namočíme cukrářské piškoty. Pozor ať nejsou rozmočené. Namočené piškoty naskládáme na dno formy. Ve větší míse smícháme mascarpone, tvaroh a třtinový cukr. Vyšleháme mixérem. Vyšlehanou směs natřeme na piškoty. Posypeme kakaem a dáme minimálně na 3 hodiny vychladit do lednice.


Komentáře

Oblíbené příspěvky